نامه سرگشاده به مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان

بنام حضرت دوست
🔻جناب سیدسعید صفوی
قبلاًنیز نسبت به ضعف وناتوانی و ناکار آمدی سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان ابهر باشما صحبت کردم وتذکر رسانه ای دادم که اگر نسبت به فعالین فرهنگی وکنشگران اجتماعی در شهرستان ابهر بی اعتنا وبی تفاوت وغیر پاسخگو باشد ، عملکرد وی را بازتاب رسانه ایی خواهم کرد .
🔻جناب مدیرکل ، پیرو صحبت تلفنی اینجانب باشما ، بنده ودوستان کوهنوردم در باشگاه آلاداغلار قصد داریم روز ملی کوه سندان روستای چرگر شهرستان ابهر را به ثبت ملی برسانیم ، بنابراین بصورت اداری جناب علی مقدم سرپرست اداره ورزش شهرستان ابهر نامه نگاری اولیه ودرخواست جلسه با سرپرست میراث فرهنگی شهرستان ابهر درتاریخ ۴ شهریور سالجاری را انجام داده وجلسه مشترکی را خواستار شده است ولی سرپرست منصوب شما افتخار پاسخگویی را نداشته است .
🔻 چطور امکان دارد سرپرستی نتواند ونخواهد از تاریخ ۴ شهریور تا ۲۸ شهریور امروز جلسه ای دراینمورد مهم انجام دهد ؟
آیا این ضعف وناتوانی نیست ؟ آیا این اقتدار ومدیریت است که فعالیتی که به وی مربوط است را انجام نمی دهد وامروز وفردا می کند ؟
باور کنیداین مصداق ترک فعل بارز است .

🔻دوستی تعریف میکرد:متاسفانه دیروز ساعت ۸ صبح به آقای مقدم سرپرست اداره ورزش وجوانان یادآوری کردم، دیدم  خبری نشد ،حضوری رفتم اداره دیدم مشغول اختتامیه مربیگری فوتبال است.
امروز صبح دوباره زنگ زدم گفت: پیگیری میکنم و خبر میدهم که تا الان خبری نشده است .
دوباره امروز صبح به یکی از کارشناسان میراث فرهنگی استان زنجان گفتم با آقای علیمحمدی صحبت کنند تا قبل از فصل سرما جشنواره کوهنوردی انجام بشود و تاکنون نیز خبری نشده است .
🔻جناب صفوی این کارها وبی اعتنایی ها مصداق بارز ترک فعل و دهن کجی آشکار به دلسوزان و فعالین رشته کوهنوردی شهرستان ابهر می باشد که به هیچ نه از شما بعنوان مدیرکل دولت مردمی و انقلابی دولت سیزدهم ونه سرپرست منصوب شما در شهرستان ابهر پذیرفتنی نیست و این نماد بارزکار شکنی است که یقیناً از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد .
✍رونوشت : مهندس احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر
2️⃣8️⃣شهریور ۱۴۰۲
@ahmadzolghadr.ir
@s_saeid_safavi