رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: چمن فوتبال شریف‌آباد به دلیل افتتاح ناقص، فاقد برخی امکانات است و برای تکمیل به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در دهه ۸۰ در رشته‌های رزمی شهر شریف‌آباد همیشه حرف اول را می‌زد و این شهر قهرمانان آسیایی و کشوری را در خود پرورش داده بود ولی حالا این شهر از لحاظ اماکن ورزشی بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه چمن فوتبال شریف‌آباد در دولت‌های قبل به صورت ناقص افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این مکان فاقد رختکن، حفاظ برای سکوی تماشاگران و سرویس بهداشتی است.

مقدم افزود: با توجه به اینکه این پروژه نیز همانند استخر هیدج و صائین‌قلعه به صورت ناقص تحویل داده شده و تکمیل آن از مطالبات جدی این مردم شریف است از مسئولان ذیربط درخواست کردیم که در کمیته برنامه‌ریزی برای این پروژه اعتبار در نظر بگیرند، قابل ذکر است که این پروژه به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: ورزش، شادی و نشاط پیش‌نیاز اساسی و ضرورت مبرم جامعه است و نقش تعیین‌کننده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط دارد و ما نیز سعی داریم در جهت پیشبرد این هدف قدمی برداریم.