مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات و سفرهای نوروزی، گفت: آنچه برای ما در این ایام بیش از پیش اهمیت دارد، رعایت نظم پروازها و ارائه خدمات شایسته به مردم است.

سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به برنامه‌های این فرودگاه در ایام نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، گفت: شهر فرودگاهی برای برگزاری ۵۰۰۰ پرواز در عملیات نوروزی آمادگی کامل دارد.

او همچنین با تاکید بر پایبندی شرکت‌های هواپیمایی به برنامه پروازی، افزود: این رعایت نظم باعث می شود تا همه شرکت‌ها بتوانند از زمان‌های درخواستی برای برقراری پرواز و ارائه خدمت شایسته به مردم استفاده کنند و اتلاف منابع فرودگاهی وجود نداشته باشد.

چلندری با اشاره به اینکه همه ترمینال ها برای انجام پروازهای متفاوت در ایام نوروز طبق برنامه آمادگی کامل دارند، ادامه داد: ارائه خدمات شایسته به مردم اولین اولویت ماست و بر همین اساس فرودگاه امام خمینی (ره) آمادگی خود را برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در طول طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اعلام کرده است.

او با اشاره به هم زمانی ماه رمضان و تعطیلات نوروز با بیان یان که پیش بینی می شود برخی از مسافران روزه دار باشند، گفت: برای این ایام توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ وعده افطاری برای مسافران و پرسنل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است و برنامه های فرهنگی مختلفی نیز در دستور کار قرار دارد. پخش زنده قرائت قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی کشورمان، حضور گروه‌های تواشیح، برگزاری نمایش، انواع سرگرمی، طنز، برپایی سفره‌های هفت‌سین در داخل پایانه‌ها و پروژه های متنوع دیگر متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و نوروز از جمله این برنامه ها هستند.