رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: یک تفاهم‌نامه بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان بسته شده و مجموعه ورزشی شهید فهمیده ابهر به شهرداری واگذار نشده است.
علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در مجموعه ورزشی شهید فهمیده قبلا یک دیوار بود و داخل ورزشگاه جلوی چشم نبود، یک معضلی که داشتیم، در رختکن و سرویس بهداشتی سرقت صورت می‌گرفت و جایی برای تجمع معتادان و خلاف شده بود، یک تفاهم‌نامه‌ای بین فرمانداری و مسئولین ورزشی و شهرداری صورت گرفت و دیوار خراب شد و زیباسازی در این ورزشگاه صورت گرفت.

وی افزود: طی این تفاهم‌نامه‌ قرار شد که این فضا را در اختیار همشهریان، شورا و شهرداری قرار بگیرد و در قبال اینکه که مهمانانی که از شهرهای دیگر می‌آیند از این سرویس بهداشتی‌ استفاده کنند در قبال اینکه ما نیز در بیرون از مجموعه دکه خریداری کنیم و برای یکی از ورزشکاران اشتغال‌زایی کنیم که ۲۴ ساعته در این مکان حضور دارد و از این بنا نیز نگه‌داری کند.

مقدم خاطرنشان کرد: همینطور قرار شد شهرداری نیز به این مکان رختکن و سرویس بهداشتی اضافه کند و دور چمن ورزشی نیز آسفالت‌ریزی صورت بگیرد، همچنین ساختمان اداری و زمین‌های ساحلی، والیبال احداث کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: متأسفانه در فضای مجازی عنوان شده که اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر این مجموعه و زمین را به شهرداری فروخته و از سرانه ورزش این شهر کم شده این خبر درست نیست، تفاهم‌نامه و حریم ورزش و جوانان شهرستان ابهر سر جای خودش است.