رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر از دیدار فرمانده فراجا ابهر، رئیس عقیدتی سیاسی و معاون امور اجتماعی فراجا شهرستان از این اداره به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر خبر داد.

دیدار فرمانده فراجا ابهر با رئیس و کارکنان تعاون،کارورفاه‌اجتماعی ابهر

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سیدعلیرضا موسوی‌پور در تکمیل این خبر افزود: جناب سرهنگ نوروزی، حجت الاسلام نجفی و جناب سرهنگ اکبری با حضور در اداره ضمن عرض خداقوت به همکاران، هفته کار و کارگر را تبریک گفت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه کارگری گفت: در حدود 14 میلیون کارگر در کشور وجود دارد که با اعضای خانواده آنها، جامعه کارگری حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند. موسوی‌پور در این دیدار همچنین در خصوص آموزش پیشگیری از اعتیاد، آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و سرقت در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان و همچنین همکاری با فرمانداری و فراجا در حوزه گشت مشترک شناسایی اتباع غیرمجاز توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ نوروزی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کارگران در دوران تحریم ظالمانه دشمنان ایران اسلامی با کار خود جهاد می‌کنند، عنوان کرد: نیروی کار ستون فقرات تولید در جامعه است و نیروی انتظامی خود را حامی کارگران و تولید کنندگان می‌داند.

در پایان این دیدار، فرمانده فراجا ابهر و هیئت همراه از همکاری‌های رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر با فراجا با اهدای لوح تقدیری تجلیل کرد.