رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر از دیدار فرمانده سپاه ناحیه ابهر از این اداره به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر خبر داد.
دیدار فرمانده سپاه ناحیه ابهر با رئیس و کارکنان تعاون،کارورفاه‌اجتماعی ابهر

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سیدعلیرضا موسوی‌پور در تکمیل این خبر افزود: جناب سرهنگ افشار فرمانده سپاه ناحیه ابهر، جناب سرهنگ آقامیرزایی جانشین سپاه شهرستان و جناب سرهنگ گروسی فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات ابهر با حضور در اداره ضمن عرض خداقوت به همکاران، هفته کار و کارگر را تبریک گفت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه کارگری گفت: در حدود 14 میلیون کارگر در کشور وجود دارد که با اعضای خانواده آنها، جامعه کارگری حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: سرهنگ افشار در این دیدار نیروی کار را ستون فقرات تولید در جامعه دانست که در دوران تحریم ظالمانه دشمن، جهادگونه چرخ تولید کشور را به حرکت درمی‌آورند.

در پایان این دیدار، احکام اعضای پایگاه شهید فخری‌زاده بسیج کارگری و کارخانجات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر از سوی فرمانده سپاه ناحیه ابهر اعطا شد.