فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف بيش از 500 حلب روغن موتور خارج از شبکه توزيع به ارزش 7 ميليارد ريال در شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس استان زنجان، هادی نوروزی در تشريح اين خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر با اشراف پيرامونی خود از احتکار مقادير قابل توجهي روغن موتور خودرو در انبار يک باب منزل در شهرستان ابهر مطلع و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات تخصصي و کسب اطمينان از درستي موضوع طی هماهنگي با مرجع قضائی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتيجه اين عمليات تعداد 486 حلب انواع روغن موتور و 16 عدد گريس احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ارزش روغن موتورهای مکشوفه را برابر ارزيابی کارشناسان مربوطه 7 ميليارد ريال اعلام نموده و تصريح کرد: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت نبوده که در اين رابطه يک نفر دستگير و به همراه پرونده برای رسيدگی قانوني به جرم تحويل مرجع قضائي شد.

نوروزی در خاتمه با اشاره به قاطعيت پليس برای برخورد با محتکران کالاهای اساسي و مورد نياز جامعه خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهيم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالا و يا فعاليت‌های غير قانوني ديگر مراتب را از طريق تماس با مركز فوريت‌های پليسي 110 به ماموران پليس اعلام كنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گيرد.